سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدلهای کابینت و تخت خواب و بوفه
هدف ما جلب رضایت شماست ...
پیوندهای مفید

درباره کابینت های های گلاس

هایگلاس نیز نوعی ام دی اف است با این تفاوت که روکش آن اینبار به غیر از ملامینه با یک لایه پلکسی گلاس پوشانده می شود . پلکسی گلاس نوعی پلاستیک می باشد که ظاهری بسیار شفاف و شبیه شیشه دارد ، جنس پلکسی گلاس از نوعی پلی کربنات شفاف است این ماده نسبت به شیشه سبکتر و مقاومتر است .

   تخته های ، هایگلاس  معمولا" دارای یک رو میباشند که توسط یک لایه سلفون محافظت شده  و نمای طرف دیگر سفید ساده از ملامینه و یا کاغذ است . ابعاد مورد استفاده هایگلاس برای کابینت کاران 244*122 سانتیمتر به ضخامت 17 میلیمتر میباشد .

در خرید این تخته ها باید بسیار دقت داشت تا  نوع مرغوب آن را تهیه کرد چراکه اگر روکش UV خوبی نداشته باشند  در هنگام برش شروع به پریدگی لبه ها میکند . معمولا"  نوع مرغوب آن  دارای پشت ملامینه سفید است و برای هر برگ بسته بندی مجزا در نظر گرفته می شود ، تا هنگامیکه در پالت بر روی یکدیگر قرار می گیرند آسیب نبیند .

   درخشندگی هایگلاس

     درخشندگی برجسته ترین خصوصیت هایگلاس است . وهمین مشخصه باعث شده است در بازار محصولات چوبی یک سرو گردن دردرجه بالاتری قرار بگیرد زیرا هایگلاس با انعکاس نور و خاصیت شیشه ای که دارد چشمان هر بیننده ای را می نوازد و با ایجاد رنگ های براق  و زنده محیط آشپزخانه ، سالن پذیرایی ، اتاق خواب ، دفتر کار و هرگونه دکوراسیون داخلی را تبدیل به محیطی زنده و حاکی از جریان زندگی میکند.

     هایگلاس بخاطر داشتن لایه ای از UV سطحی هموار همراه با بافت های گوناگون و یا طرح هایی از انواع نقش و نگاره های گل و طبیعت ، طرح های اسلیمی ، طرح های ورساچی ، طرح های مدرن و یا طرح چوب های جنگلی  نیز دارا می باشد . پس بخاطر تنوع زیاد  طرح و بافت  می تواند مورد حسن انتخاب و محبوبیت مشتریان قرار بگیرد .

   نظافت هایگلاس نیز بسیار آسان است زیرا UV سطحی صیقلی را ایجاد می کند و کافیست با یک دستمال نمدار تمام لکه ها ، چربی ها و خاک را از آن زدود و نیازی به صرف زمان و انرژی مافوقی برای نظافت اش نیست . 

 

[تصویر:  5atbhlkl8s9x2b0cx0tc.jpg]

[تصویر:  iet7qli4q014e327pfub.jpg]

[تصویر:  pujpv13478pr0bjzahc.jpg]

[تصویر:  x9d2iib6dd2ivz8t7k8.jpg]


ادامه مطلب...

برچسب‌ها: مدلهای کابینت های گلاسمدل کابینت

[ سه شنبه 92/11/15 ] [ 8:0 عصر ] [ رضا موسوی ]
<      1   2      
درباره وبلاگ

ســلام ، سیـد رضـا مـوســـوی هسـتـم ام دی اف کار میکنم ، بـرای سفارش میتوانید با یکی از شماره هـای زیر تماس گرفته و مدل مد نظر خود را اعلام فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن برای شما آماده گردد. (فقط برای استان گلستان) 09117974520 - 09153713449
آرشیو مطالب
آمار سایت